19.10

Hej på er!

Borta från bloggen orkade jag inte vara.. Det är väll ändå här jag samlar mina tankar, minnen och känslor.. Älskar att gå tillbaka i min gamla blogg och läsa :)

Syster bakade delicato bollar idag igen.. Men bara jag tar sommarlov ( IMORRN ) så blir de fokus på träning igen :) Ska bli så gött!! Hatar o va så här onyttig... Du är väll på Malin?? ;)

Och på tal om sommarlov, ska bli så gött o va ledig, njuta hemma med barnen, åka till Halmstad och Liseberg.. Mycket gott att vänta i dessa jobbiga tider. 6 veckor o sen jobb på forsnäs i två veckor och sedan drar mitt sista halvår som studerande igång, kan inte fatta att det är sant :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0