Mina två små..


Ella blir ju 2 år nu den 29 och jag tycker det hänt mkt de senaste.. Hon pratar 3-4 ord meningar. Kan föra dialoger. Sa älskar dig till mig förut utan att jag sa de först  Går på pottan när hon ska "make a poo" Leker roll lekar med Albin, han är pappa och hon bebis. Har världens busigaste smile när hon gör bus..

Albin utvecklar också sin personlighet med sitt prat.. Idag svarade han Markus med "vem bryr sig" Att jag inte dog av skratt!! Vem har sagt så? De måste ju varit jag?! Idag fick han två dinosarier till sin samling och har lekt non stop! Han fick även ett par nya, tok snygga skor i Karlstad, likt de Nike Ella har så lyckan va total.. (För kläd galna mamman också,  )

God natt på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0