träning...


jovars. de går framåt, efter en veckas uppehåll för förkylning är jag back on track :) nu har jag dock kommit till ett hinder. jag vill framhäva mina muskler mer, alltså göra dem synliga och träna mina nedre magmuskler. dock vet jag inte riktigt hur. vad jag förstått så handlar de om att äta mycket protein, och det finns väll i kyckling, ägg, kesella?! det är ju rena rama djungeln för mig. har aldrig riktigt fattat kostens betydelse och när man lagar mat som är barnvänligt så är de svårt att få grepp om mat till sig själv. Men att lägga till ett ägg, broccoli, lite kyckling och bla bla bla ska väll inte kunna vara så svårt? Nää, dags för google att få göra sitt här ;) Om någon vill ha tips av de jag får reda på, så hojta till :)

Förresten så vart det ögoninflammation och Ella fick utskriven salva. Jag säger då de, de är att tur att man tjatar lite ibland!! För annars hade gumman gått hela helgen och haft ont och inte ens påbörjat en behandling. Nu får vi bråka lite om att kleta salva i ögonen, inte alls roligt men fasiken så mycket bättre än att lida (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0