Träning


 
Godnatt på er ❤
Ligger och surfar runt lite innan jag ska släcka ner här hemma.
Tränade magen idag. Och detta brukat jag göra genom något som kallas för WOD. 5 repetitioner för varje övning. Brukar ha 3-4 olika övningar. Kör ett rep och sedan vidare till nästa övning. Jag tar då tid, det blir ingen paus utan jag kör på. Det blir intensivt :) Rekordet är 12 minuter och det ska bräckas! Idag blev det inget sånt för jag hade båda barnen med mig till gymmet! Haha, kaos blandat med glädje och någon konstig slags ro! 

Om en dag är det nyår och jag tänkte mig på en års resumé :) Kan bli spännande då det varit ett år med mycket blandade känslor och upplevelser! 

Kram och godnatt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0