Klipp klipp

Idag åkte saxen fram, för jag skulle nämligen klippa Albin.. Det började bra, men sen ett vrålskrik och han stortjuter som han aldrig gör.. Och vad var det som var så hemskt då? Själva grejen, han hatar att bli klippt.. Men jag styla honom lite sen och han tyckte han blev väldigt fin :) Jag smälte lite (mycket) Den grabben alltså. På Ella fick jag göra en fiskbensfläta på, och hon blev så söt. Hon springer ju mest omkring med håret i hela ansiktet för hon hatar att bli kammad och få håret uppsätt.. Men hon är så vacker när det kommer upp :) Men jag har beställt en tangled teazer av Linda nu så det ska bli något lättare. Sen använder jag frisör balsam och schampo på henne, annars skulle det bara vara en enda stor ruffsboll :P 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0