beslut?


det är inte på några sätt lätt att ta ett beslut, alltid drabbar de någon på något sätt. Och du måste planera ditt liv på ett helt nytt sätt. Jag har ikväll tagit ett beslut, jag är inte riktigt hundra på det. Men jag tror ändå att det är det som känns allra bäst. Men de innebär att jag istället inte kommer att få andas ut förrens nästa sommar... Fast jag kanske istället kommer att andas lättare det närmaste året?!.. Ja, någon gång blir jag i alla fall fröken Marika, om det nu tar ett halvår eller ett år :)



Kommentarer
Hanna

Är det huruvida du ska läsa in både termin sex och sju under våren? Får nästan de aningarna av att läsa.



Vilket som så önskar jag dig all lycka till! Det kommer bli kanon hur du än gör!

2011-12-29 @ 08:37:19
URL: http://barahannah.blogspot.com
Hanna

Va tråkigt med tjänsten! Det var en stor anledning till att jag inte vågade köra fullt ut, då just "min" tjänst inte heller kunde erbjudas till mig till 100%. Jag blev lite avskräckt på kau då hon sa att om man läser in en termin så står man som student hos a-kassan och kan inte få pengar därifrån och man studerar inte och kan inte få pengar från csn heller. Så jag kände att om jag nu inte hade ett jobb till 100% då vågade jag inte chansa, det kändes liksom inte värt den vårterminen för just mig.



Du måste ju känna efter inom dig, vad säger magkänslan? Följ den, då brukar det alltid sluta upp på rätt sätt för just dig.

2011-12-29 @ 19:08:06
URL: http://barahannah.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0