en klapp på axeln.


och jag pustar ut littegranna! och unnar mig en helg ledighet utan dåligt samvete! den muntliga presentationen gick bra. hjärtat slog dock i 120 genom hela presentationen, men med all rätt när man måste prata engelska :)

var iväg till bvc med gumman idag, 84 lång och vägde 12 kg. hon va lite större är normal tjejerna sa läkaren. men kring det har jag lite synpunkter.

vad räknas till normalt och vad ingår då i deras beräkningar på det?
Ella vägde 4,2 kg när hon föddes och har en 1,92 cm lång far att brås på?
Jag tog inte illa upp ialf, för hon växer och gror bra och det är riktigt tryggt. Albin var dem ju på mig hela tiden med maten och det är mer irritersamt! för han växte ju också och mådde bra.

och lillpigan fick beröm också, de tyckte hon hade en fint och utvecklat språk samt bra motorik för den åldern :)
och en mamma älskar ju att höra sånt, lite beröm och skryt om sitt barn ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0