Klockan.

Idag har klockan gjort allt annat än att gå fort, jobbade och det var lite med barn, och det är alltid lite tråkigt. Men dom är ju för goa i alla fall :) Och här hemma går klockan också sakta, vi har nyss bakat chokladbollar på Albins begäran och snart ska jag slänga dem i badet.. Åh, va jag är trött på mörker, önska vi kunde gå ut o cykla eller hoppa studsmatta! Men så kommer jag på att det är december o vi får vänta ett tag till.. Igår va vi ialf o dansa ut julen och fick träffa tomten för sista gången och det var riktigt mysigt!



Kommentarer
Hanna

Vänta här nu, varför baka chokladbollar och sedan slänga dem i badet. Nä, det tycker jag nog ändå är lite slöseri ;) hihi.



Hoppas du haft en bra ledighet? Jag är inne på din blogg och smygkikar lite.



/Hanna

2011-12-28 @ 19:10:04
URL: http://lararstudentenstankar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0