sockerhjärta..



för ett halvår sedan lyckades jag vänja mig av med allt vad socker heter, nästan ialf ;) Jag slutade med godis, chips, fikabröd och sånt dylikt. Det gjorde en enorm skillnad på mig. Jag gick ner i vikt - men främst, jag kände mig inte uppsvälld eller trött liksom. Nu sedan 2 månader tillbaka har jag hamnat i en sockerfälla igen. Varje dag har jag ätit godis eller kakor och när jag inte får något socker så blir jag skit low, humöret svajjar och jag blir skit trött. Och så får det ju inte bara va.. Så trots födelsedagar och jul så ska jag än en gång försöka göra mig av med detta behov. Och för er med lite andra åsikter - sluta med godis innebär inte att jag slutar med allt annat. Bara sånt som inte får mig att må bra, som egentligen inte får någon att må bra. Min strävan är inte att gå ner i vikt utan att bara må bättre :)







Kommentarer
Frida

Gud va snygg du är!!!! :)

2011-12-06 @ 14:53:42
Marika

<3 Tack desamma!

2011-12-06 @ 19:32:06
Marika

Men va go du är då Frida, tack <3

2011-12-06 @ 21:37:58
URL: http://marikaedberg.blogg.se/
Anonym

Strongt gjort!

2011-12-10 @ 16:07:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0