1 advent.


Och jag har inte tänt ett enda ljus. Dock tände jag adventsgranen och det är pyntat här hemma. Ska pyssla ihop ungarnas adventskalender imorrn, blir en mix a godis och några hårda paket :)

den här helgen har gett mig allt som jag så länge behövt. spontan utgång med mina fina vän Linda igår. Vi dansa, dansa o dansade lite till :) Och idag har jag bara myst med ungarna och så kom min fina familj hit och höll mig lite sällskap samt hade med sig lite julmat. Det kallar jag lyx :)
Så jag har inte pluggat ett skit under helgen - som jag egentligen borde ha gjort. Men det känns bra, jag behövde en break ifrån min plugg bubbla!

Nu blir de julkapps letande på internet :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0