in the heart of a soldier.


efter lite motgångar så känns de som att jag är back on track :) att julpynta, bli ompysslad, baka lussekatter och bara ta dagen som den kommit gjorde susen! snart ska jag även krypa ner i sängen o läsa twillight :)
livet kan att vara bra underbart om man bara väljer att se de så! snart väntas en av de stressigaste tiderna, jul och allt va de hör till! men jag ska försöka hålla mig lagom och även vara ute i god tid! alla julklappar är redan planerade i mitt huvud - nu gäller de bara att klicka hem dom - gotta love the internet!



                              Min busgummsis som häromdan tyckte att jag skulle sluta plugga (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0