måndagmorgon.


 Ja, det är verkligen en sann måndags morgon. Jag är sjukt trött, sömntimmarna har legat på minimum de senaste nätterna.. 3 tentor och sjuka barn klingar inte fint ihop! Albin är dålig tyvärr :/ Så idag blire soffmys, film o glass. Ella får åka till dagis o leka av sig lite, för trots att Albin är hemma måste jag göra lite skoluppgifter.

Sen hade jag ju lovat mig själv att när jag va färdig med de första engelska kurserna så skulle jag gå och boka tatueringstid :) Så den saken ska jag ta tag i under veckan. Måste bara erkänna att jag är lite rädd. Tänk om jag tycker de blir skitfult? Eller att de gör alldeles för ont? Men det ligger mig ju närmast hjärtat, så jag kommer nog älska de i vilket fall :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0