thursday it is.


sitter och myser lite framför en föreläsning och snart är det dags för grupparbete. skolan & jobb rullar vidare som vanligt. det är jobbigt och jag börjar tröttna på att läsa - men jag får ha i åtanke att SNART är jag klar! Och den present jag önskat mig i studentpresent är rätt värd att kämpa för ;)

första snön har kommit också, det är mysigt men ungarna ser ut som Michelin gubbar och kan knappt röra sig när dem är ute. En tid inhomshus har påbörjats. För jag tycker inte ungarna när dem är så små får ut så mycket av detta. Men självklart finns de saker och göra också, så tro inte att jag är helt imot det! :) Längtar till jul och allt gott som ska bakas där till.. Undrar om man ska baka lite lussekatter under helgen kanske? Gud så gott .)

Nu får ni ha en fortsatt bra dag, de ska jag försöka ha :)


Kommentarer
Esmeralda - ALLTID TÄVLINGAR

Vad får dig att fastna för en blogg?



hehe när du ändå ska svara på det kan du väl kommentera vad du tycker om min blogg, både innehållsmässigt och designmässigt!

Säg gärna om du skulle komma tillbaka till min blogg eller inte också;D

2011-11-19 @ 18:28:11
URL: http://esmeraldaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0