det vankas Halloween..


Det närmar sig Halloween och The Corner här i Munkfors skulle köra ett party även för de små. Vi var iväg på disco där i söndags och Albin kan inte sluta prata om att han ska på "partii" igen (: På Halloween så fick man vara utklädd och jag sitter och kollar runt lite. Visst kan det vara tråkigt att lägga ut pengar på en dräkt som barnen kanske bara kan använda två gånger? Jag menar, dom växer ju så mycket. Men så var jag in på HM och hittade en döskalle dräkt och jag tror nog att man kan använda den som pyjamas sen också. Och det är ju smart, då kommer dom ju till användning mer än en gång :) Annars går jag även i planerna att Albin ska vara dracula och Ella hans grevinna ;) Men nedan är två godbitar från HM.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0