tisdagsbak.


Det blev inge solsken, men det blev ett par vändor till tippen. Tråkig rensning av garaget var det som stod på schemat. Imorgon börjar vår vecka, imorrn är det måndag för oss. Det blir så när Markus går fem skift och har helga när som helst. Skulle vara skönt om han hade ett måndag - fredag jobb så man fick lite bättre rutiner. Meen, man ska inte vara bitter. Och det har vi inte varit idag heller, jag och Ella bakade snickers kakor när Albin sov. Enkelt och mycket gott :) Albin åt dem och det betyder alltså att det smakade bra, han är lite kräsen min pojk. Nu blir de ett avsnitt gossip girl innan jag trillar i säng, varit vaken sen 4 i morse så jag är smått sliten..







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0