Vem är din sambo?


Dagligen så läser man eller ser titlar som "Hur är din man av dessa påståenden", "Vilka är ni i förhållande utav dessa förhållande typer" Den senaste jag läste var något i stil med, din man är en slöfock om han skyller på att han inte kan.. Detta och självklart att jag har en bra syn på mitt och Markus förhållande så kan jag lätt säga att Markus och jag är paret i JIMS VÄRLD. Markus är Jim rakt igen. Och det vet han så väl själv, kommer på honom sitta och skratta med ett skratt som talar om han han känner igen själv i det han gör.
Och med detta menar jag bland annat alla fina smölögner som kommer med på köpet ibland, som när han gick ut för att rasta hunden, 10 minuter senare hör jag hunden skälla i garaget och Markus var hos grannen och fick sig grogg. Eller när han påstår sig städa och jag hittar allt gömt i ett hörn.

Men vad ska man säga? Vi har känt varandra i snart 7 år. Och då ska man väll fortfarande vara glad att han kan överraska en och att man faktist har känslor som betyder att man fortfarande bryr sig :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0