let it flow.


sitter och funderar på allt och ingenting. hur lär man sig slappna av? hur kommer man i sängs tidigt? kan man sova ikapp snart 3 års sömnbrist? hur slutar man tänka på allt negativt och uppskatta det positiva man gör? varför spricker mina nagelband hela tiden? vad är den bästa hårinpackningen? får jag jobb när jag är utbildad och klar eller vad händer? varför är jag alltid skit hungrig klockan 10 på kvällen? är de verkligen sant att jag ätit upp ett helt smörgåsråns paket själv på 2 dagar? varför är jag beroende av att duscha? hur blir man av med sitt telefonberoende? ska man avsluta medlemskapet på fb? orkar jag läsa en sommarkurs? varför skriver jag ens det här? vart finns de snygga boots till ett billigt pris? kan någon köpa ett par Dr Martens till mig? Kommer jag någonsin vinna på triss? när ska jag åka till Halmstad? kommer jag då åka till Gekås? vad ska jag ha på mig och barnen imorrn när vi ska till farmor och käka?

jaja... så kan de va (:


Kommentarer
alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-04-06 @ 00:29:04
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0