lördag?!..


pratat med Linda, flickorna är ute och roar sig ikväll igen. Längtar efter dem så de hade varit roligt att för en gång skull säga "självklart, jag kommer" Meeen, så vart inte fallet denna gång heller. Är oerhört tacksam att ha en vän som Linda som aldrig slutat fråga om jag vill hänga med på saker, trots att hon oftast får ett nej för att det liksom inte går ihop. Om hon är pigg imorrn kanske jag tvingar ut henne på en springtur, hon ska ju springa milen snart och inte ens börjat löpträna, hehe :P

Men, jag har haft en riktigt bra kväll, syster och Johanna kom och vi va ute och lekte, mor&far bjöd på grillat och sen köpte vi frukt och choklad som vi smälte och doppade i. Kidsen njöt av att ha dem här så det va 2 ledsna barn jag stoppade i säng flera timmar efter läggdags, dom ville väll aldrig att de skulle ta slut :)

Men nu ska snart dagen ta slut för mig också, ska krypa ner o slö titta lite på tv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0