Lycklig.


Kom hem genom dörren, möttas återigen av ungar som kom springandes och skrikandes. Dom var än en gång väldigt glad över att mamma kommit hem :) Härlig känsla att veta att man varit saknad.

På kvällen så lekte jag och Albin med Play-doh och jag måste bara säga vilken fantasi den lille mannen har. Av en degklump gjorde han en lekpark med gungor och hela köret. Jag spann vidare på det och hjälpte till att göra fyra kanor. Till dessa kanor skulle det finnas människor, så av en plupp så fick han fyra vänner. Och inte vilka vänner som helst, utan han själv och hans tre bästa kompisar. Dom håller han kärt ska ni veta :) "mina kompisar, vi är bästa vänner"

Sedan slog vi oss ner i soffan och kollade på "Min pappa är bättre än min pappa" och där levde sig Albin in och kallade att han och Markus var ett av deltagar paren. Han hejjade på och varje gång dom gjorde någon slags seger hälsning så skulle han och Markus göra samma sak.. Och Ella skulle inte vara sämre hon, så hon och jag fick agera ett annat par :P

Idag tog jag fram en ny bok att läsa, dinosariet, tyvärr va de bara en fakta bok med mycke tråkig text så jag fick spontant hitta på en saga, men den måste ha varit bra för jag fick läsa den två gånger, haha.

Och just nu sitter jag och har världens flow i mitt skolarbete. Så himla go känsla! Så, ska runda av lite nu, märket att klockan är mycket.. Men imorrn ärre helg, och jag ska träna, plugga och städa lite här hemma först :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0