Shopping i K-stad.

 

 



Fika = power vila för mamma? Markus skulle åka ner till K-stad och handla inlines i måndags. Jag tänkte att det där går väll snabbt så vi hänger väll på så kan jag passa på att handla mat på Ica Maxi. Jo tjena, de tog Markus år och dag att välja ut det han skulle ha.. Och under tiden hann detta ske.

- Jag hittade Albin högst upp på en stega inne på Inter Sport.
- Hittade Ella gåendes på en löpband på Inter Sport.
- Albin kom rullandes på en Skateboard på Stadium
- Åkt 3 bilar (sådana som man stoppar i en tia)
- Fikade så att febriga morsan fick vila i 5 minuter.
- Dom sprang in på Coop och ville ha godis.
- Snodde ballonger på McDonald.

Ja, herregud. Roligt hade dom, de vill jag lova. Men jag va heelt färdig, haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0