sjukstugan..


Ella vaknade igår med var kring båda ögonen.. Vi avvaktade lite igår och försökte tvätta så bra som möjligt. Det är svårt att komma åt och få bort det när det torkat fast.. Imorse såg hon värre ut, ögat va rött och irriterat så jag ringde och tjatade till mig en tid. Känner att det är bättre att dom tar sig en titt än att låta bli att undersöka så då tvingade jag in mig vid två (: Men så är det, du känner ditt barn bäst och det är ditt barn, så en diagnos på telefon nöjer jag mig inte med, även om jag får samma svar efter dom tittat på henne så spelar de ingen roll. Då är det i alla fall en riktig undersökning!

Fick även en avisering från Bangerhead förut, så vid fem får jag åka och hämta mitt paket. Det innehåller en hårinpackning från Joico. Haft Loreals förut, men var sugen på att testa något nytt, och ute i den där djungeln så har jag hört mkt bra om just Jocio så jag slog till på en flaska. Håret är väldigt livlöst och torrt just nu så hårinpackningar är ett måste!

Hoppas ni får en bra fredag, fredag den 13 ;) Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0