som att vända på en pannkaka.


herregud vilken skit humör jag va på igår, fast jag hade en toppen mysig dag. märkligt de där... Men vi är väll mänskliga så en down tip once in a while är väll att räkna med :)

imorse gjorde jag som bestämt, sprang skiten ur mig i 8km och sedan styrka på detta. underbart. blev som en helt annan människa. det är svårt kanske att förstå vad träning betyder för mig, ensamtid, ger mig bra energi och tar bort dålig. Fantastikt (: Sedan åkte vi till Sunne för att storhandla. Till min lycka fanns Kesella Hallon där! Nu är jag inne i ett plugg stim och det känns ju underbart att det är SISTA uppgiften inför sommarlovet som jag sitter och håller på med. Själva genomförandet ute i praktiken återstår ju och skrivande efter det. Men jag är ju på G ialf!

Vi hörs, kram från en riktigt glad Marika!


Kommentarer
Ida

Skönt att höra kompis!



Jag köpte en kesella hallon på ica maxi idag. och den var att himla god :)

2012-04-10 @ 20:39:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0