söndag..


först och främst vill jag tacka Moa för den fina kommentaren, den värmde verkligen :) ibland, eller rättare sagt ofta är det roligt att få komplimanger och denna tar jag verkligen åt mig!

igår sprang jag milen på 45 MINUTER! Fattar de inte ens själv, men hade Markus med mig på inlines så det blev väll ett helt annat driv. Dum som jag var så hade jag syrrans springskor på mig, för springturen blev lite spontan hemma hos mor och far så då lånade jag av henne.. Så nu har jag jätte ont i en fot, kan inte riktigt stödja på den..

annars då? kidsen sover, jag har förberett inför kommande universitets dagar.. ska snart slå mig ner i soffan och läsa lite litteratur. när barnen vaknat ska vi väll försöka hitta på ngt roligt att fördriva tiden med. saknar Markus som jobbar eftermiddan. Hoppas ni har en bra söndag och laddar upp batterierna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0