Loreal Vitamino

 
Surfat runt ett par kvällar nu efter hårdvårdsprodukter. Allt tog slut på samma gång som jag hade hemma & billigt är det ju inte heller.. Jag har testat ett par olika, men Loreals serier är nog vad som passar mitt hår bäst. Jag har använt mig av serien för skadat hår när jag var blond.. Nu ska jag nämligen testa något nytt eftersom jag då och då nu färgar håret i en koppar ton.
 
Ialf, det jag skulle komma fram till var att baresso.se var MYCKET billigare än bla. Lyko eller Bangerhead som jag annars beställt hos. Värt att kika in people. Ni kan få balsam, schampoo och hårinpackning för bara 299 kr. Det är billigt mina vänner! Min beställning kan ni se här nedanför :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0