Min alldeles egna Kära syster

Hej på er!! Malin här, lillasyster till Marika. Tänkte sno systers blogg och skriva av mig vilken toppen människa hon är, berätta varför jag alltid söker tröst hos henne. När olyckan skedde med min bästa vän sökte jag tröst från marika på en gång för jag visste att just hon skulle få mig på fötter någon gång. Den dagen jag fick reda på olyckan tog Marika mig direkt ifrån stugan och bara satt och vaggade mig och pratade med mig för att jag skulle slippa tänka. Jag var i en sån chock så jag minns knappt inget från den dagen, men jag minns så mycket att Marika var där för mig,vaggade mig och berättade för mig att hon älskade mig. Det var det jag behövde, jag ville inte höra att jag skulle vara stark och det visste hon. Jag kommer aldrig någonsin tacka henne för all hjälp hon ger mig dagligen för det är så mycket hon ger mig. Ni ska bara veta vilken människa hon är, hon är den bästa människa jag någonsin mött. Jag är stolt över min syster och jag älskar henne så högt här på jorden. Jag skulle aldrig stå här idag om det inte vore för henne. Tack för allt min fina syster, jag älskar dig så mycket!! Och förlåt för att jag loggade in här men var bara tvungen, kram från din lillasyster Malin.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0