om sanningen ska fram..

 
 
så skulle jag kunna shoppa ihjäl mig på barnkläder. när det kommer till den punkten är jag nog direkt omöjlig.. vet inte hur många gånger jag fått pikar från Markus. Men jag älskar när barnen ser fina ut :) Och det finns så mycket fint. Kommer shoppa mycke fina höst/vinter kläder till ungarna när jag ska till Stockholm! De ser vi fram emot..
 
jag har just inget att skriva till er om, sitter bara med en massa tankar som jag inte kan skriva ner här. tänk va roligt ifall om ni kunde ställa frågor till mig istället som jag fick svara på. vet att jag frågade vad ni ville se mer av, någon svarade bakning, men sorry - har inte bakat ngt på två månader förutom chokladbollar :P
 
KRAM
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0