Ring på vift..

När jag förra veckan grävde fick jag lov att ta av mig mina ringar. Närmare bestämt två, en silver ring och förlovningsringen.. När jag skulle sätta på mig dem tillbaka var förlovningsringen spårlöst borta! Fanns ingenstans i vardagsrummet där jag lagt den.. Jag brukar inte ha panik över bort tappade saker utan de brukar komma fram när de är redo ;) SÅ även denna gång! Markus skulle ta ut en plåt ur ugnen och satte på sig grillvanten som han tog ut från en kökslåda.. Och i den kände han något och kastade ut det på bänken.. Nu kan ni väll aldrig gissa vad som låg där va??!! ;) Men hur fan hamnade den där? Det är den stora frågan, jag tippar på Ella! Markus tror att det är jag som varit snurrig.. Nog är de roligt med barn!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0