Time for school..

En liten halv nervös Marika som ligger i soffan och kopplar av med barnen.. Fick ett samtal från rektorn som ville att jag skulle komma och vikariera i 2 veckor nu. Första veckan så är det planering som gäller och andra veckan så ska jag ta imot ett gäng elever och starta upp höst terminen. Glädjen och äran jag känner är enorm! Tacksamheten är också stor att jag fick chansen att göra detta. För mig blir det också en erfarenhet som inte går att lära sig på universitet. Hursomhelst, lite nervositet är bra. För då kämpar man lite mer!



Kommentarer
Hanna Je

Lycka till Marika! Jag tar gärna del utav dina erfarenheter senare. För precis som du sa så lär de inte ut dem på u-tetet. Jag tror att det kommer att gå toppen för dig.

KRAM

2012-08-12 @ 22:42:17
URL: http://lararhannas.blogspot.com
Hanna Je

Lycka till Marika! Jag tar gärna del utav dina erfarenheter senare. För precis som du sa så lär de inte ut dem på u-tetet. Jag tror att det kommer att gå toppen för dig.

KRAM

2012-08-12 @ 22:42:47
URL: http://lararhannas.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0