Tisdag.

 
Jag sitter och kämpar vidare med min sommarkurs. Spytt ur mig en massa meningar, lärt mig huur mycket som helst.. Nu ska det rättas och finslipas ;) Så kanske denna morsa kan unna sig och sina kids lite mer ledighet innan allvaret drar igång. Albin stor trivs ialf på dagis just nu. Dom har skapat avdelningar baserat på ålder vilket jag tror ger mer tid till 3-4 åringarna.. Albin tyckte det var häftigt ialf att vara på "stor dagis".. Tänk er spänning när förskolan börjar då. Jag längtar lite (men är även livrädd) Men tänk er o få åka o köpa pennor, sudd pennskrin, skolväsa, packa mellis.. :)
 
Dag 3 då.
Frulle blev kvarg + varma hallon, en macka o vatten
Lunch blev en sallad samt en fjärliskotlett.
Och bara barnen kommer hem så ska jag käka mellis. Känns som att jag inte gör mycket annat än o äter ;)
 
Dagens träning blev en löprunda med Mackan. Samt backträning. Fy fasiken säger jag bara! Jobbigt, men skönt. Backträning kommer jag absolut köra fler gånger. Det om något kräver jobb.
 
Så, hoppas eran vecka fått en bra start. Roligt att ni kommenterat och diskuterat :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0