change of plans.


Jovars, igår bestämde jag att kidsen skulle vara hemma från dagis, vi skulle ta en myskväll och hälsa på min farmor. Iställer ringde telefonen strax före 8 imorse och det var bara att packa dagis väskorna, duscha och klä kidsen för att åka till dagis. Det är det som är lite tråkigt med vikarie jobb, men det gjorde inte så mycket. Älskar att jobba på forsnäs, det är min skola de liksom!

Men besöket hos farmor blev av i alla fall, hela högen åkte dit och fick kvällsfika. Tror jag ska försöka åka till farmor under helgen och överraska med något gott att äta. Systeryster, är du på? (: Det är inte klokt, jag planerar redan inför helgen och det är bara måndag.

Men, vad jag verkligen borde göra är att planera inför imorrn. Vill hitta på något som hela min familj uppskattar. Äta något gott? Köpa något? Eller kanske en picknick i vardagsrummet med massa ljus och mycke gott att äta? Genieknölarna får gnidas ett tag till, för visst ska man visa kärlek året runt men det är alla hjärtans dag imorrn och då vill jag vara lite extra omtänksam. Man behöver faktiskt bli påmind om att visa uppskattning till sina nära och kära!






Kommentarer
syster

Ja, de tycker jag att vi kan :)

2012-02-14 @ 13:53:36
URL: http://maaaliiine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0