Ehmm..

21.30 - sjunger för och stryker in övertrött Ella så hon somnar..

21.48 - Hittar en chokladkaka, lyckan blir total! En sockerkick så man orkar hålla jämna steg med Abbe..

23.30 - "Mamma, nu kan vi sova" Ja, tack gode Gud, Buddha eller whatever! Mina tankar går till en sovmorgon så ungarna varit vakna så länge..

02.02 - Ella i stort behov av nässpray och en napp. Jag ser suddigt och inser att linsen är på utsidan av ögat, problemas..

02.30 - Fått ordning på skiten och kryper ner igen..

06.35 - Hjärtattack! Det knackar på mitt fönster. Är det en rymling? Mina grannar? Alien? Någon som vill kidnappa mig? Nää, bara Markus som glömt nycklarna.. Mogen som jag är pekade jag finger för visa min uppskattning.. Don't mess with the bear that sleeps..

07.45 "Mamma heej" Ella är vaken, det va den sovmorgonen de..

09.21 - Dagens tredje kaffekopp och drömmar om en dusch, att orka klä mig och barnen och åka och hälsa på mamma...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0