himla bra dag.


ja, för det är ju så det ska vara som dom säger i rese reklamerna, livet är inte dagarna som passerar utan dagarna du minns. Och jag måste nog säga att varje dag som går så händer det nått som gör att det blir en minnesvärd dag. Alla dagar som varit detta året har hitills varit bra, mysiga och underbara. Prommen i Mjönäs förut uppskattades av ungarna. Markus fick springa nerför backarna med Abbe medan jag satte mig bakpå vid Ella och åkte ner, hehe!

Sen talade jag med Tesen om en tjejkväll med godis och tjatter, har insett efter lördagens utekväll att jag hatar att gå ut, det finns fasiken inge tråkigare ärligt talat. Tiden till att festa de va nog banne mig när jag var 15-20. Har gjort mitt med andra ord ;) Nej, men ärligt. Ni mammor kanske känner igen er? Man prioriterar helt annat nu och familjeliv eller mys hemma med vänner är helt klart bättre. Hur mycket hinner du prata med dina vänner och prata om ert liv när ni festar?.. Men som sagt, jag vill träffa mina vänner, prata om hur livet rullar på, snacka lite skit och skratta åt saker och ting och då finns de väll inge bättre än att bara samlas och äta massa onyttigt?!..

Aja, nu blire soffhäng med Mackan och lite snacks, mitt beroende av smörgåsrån växer, har ätit ett helt paket på mindre än en dag nu.. Får se om jag orkar masa mig iväg till gymmet imorrn, skulle behöva en spark i rôven eller ialf en kompis som blir med mig dit, *blink blink Idus*





Kommentarer
Idus

Blink blink du ;)



En spark i röven tror jag inte du behöver, jag vet att du kommer pallra dig dit ändå. Såpass duktig är du! :)

Men jag förstår att du vill ha nån som blir med dig. Vi får se, pengarna är redan slut. Så en deal med mamma vore nåt.

Inga fler undanflykter borde man ju tycka...

2012-02-01 @ 22:44:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0