imorrn bär de av...


sitter med ett litet pirr i magen! lämnar kidsen vid elva och drar sedan vidare mot Spa. Lunchen serveras vid 1 och sedan ska vi nog bara strosa runt lite tills vi får checka in på rummet vid 15,00. Kanske en tur ut på stan står på tur? Lindex har ju fått in så mkt fint till barnen och jag måste ju bara ha med mig en liten present hem till dem :) Middag vid 20,00 och fram tills dess efter incheckningen så ska jag gymma lite, bada, basta och njuuta. Morgonen därpå såg jag att dom hade ett yoga pass, funderar på om jag ska vara så tuff så jag hänger på (:

Vi hörs nog igen på lördag, ska ta en massa bilder och visa er hur vi haft det.. Om ni nu vill se såklart ;)

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0