Jag ger upp, det är ingen idé jag försöker ens..


Gud va trist det är när Markus jobbar eftermiddag. Man försöker liksom hitta på saker, men de tryter när man är själv. Man är liksom inte riktigt tillräcklig på något sätt, jag som är städningsfreak försöker städa och plocka medans jag leker med barnen.. Jag kan inte slappa förrens varenda pryl är ihop plockad. Nu är tvätten kvar men ingen tar väll den ifrån mig så jag tar de imorrn :)

Men vi försökte ialf, vi åkte till syster för lite pulka, mös till en film och åkte hem för att bada. Ingen av dem har sovit idag så dom har även varit lite ledsna, men vid 8 vände allt, då vart dem superpigga och började dansa till Så det ska låta och sedan när det va slut, ja, då satte dom igång på riktigt. Jag hittade dom klättrandes i kylskåptet på jakt efter tårtan på översta hyllan!! Haha, jag ger upp. Dom är super taighta och jag har ingen chans imot dom! Haha, ja. Vi fick till en mysig dag och kväll ialf.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0