kalas och åter kalas..


i 2 dagar har vi nu firat Abbe som fyllt 3 år. Första dagen släkt och andra dagen vänner. jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser hur den personen som betyder mest i mitt liv (ja, ella också då förståss för er som blir confused) ialf, blir uppmärksammad, får fina presenter och verkar betyda något för andra människor också. Dom kommer hit för hans skull och dagen idag uppskattade han nog väldigt mycket :) Snosa bebis fick vi göra också, vi har fått en till bebis i grannskapen, lilla Kevin :) Tänk när han växer upp sen och jag får visa bilder och berätta för honom om vilka fina vänner jag har och hur dom och deras barn va här och firade honom som liten.. Att han och mina vänners barn kommer fira hans födelsedag på ett annat sätt när han blir äldre ;) MEN dit är de långt, som tuur är..

Jag är väldigt lyckligt lottad, jag skriver de väldigt ofta, de vet jag med mig. Men jag är ju så otroligt lycklig. När vi fyra (fem) är här hemma tillsammans, ja. Då mår jag som allra bäst, jag funkar liksom inte lika bra utan min lille gubbe. Och utan barnen, då vore jag ingenting, nada...





Kommentarer
Tessan

Det är väll fantastiskt när man uppskattar det finaste som finns :) Då blir barnen också lycklig! Grattis till Abbe! Fin tårta föresten, och cupcakes. Vad blev det för smaker? Blev de goda?

2012-02-05 @ 08:53:33
URL: http://stariz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0