morning friends!


idag stod det grillning av korv och pulkaåkning på schemat med ett par vänner. Men det öser ner snö, så det verkar inte bli något.. Istället ska jag masa mig iväg till gymmet och bara mysa runt lite här på morronkvisten medan far i huset sover.

sitter förövrigt och kollar runt på vårskor åt barnen, herregud va svårt jag har att hitta något till Ella. Till Albin finns det massor som vanligt och det gör det när de gäller allt, toppar, byxor och skor. Till Albin hittade jag ett par billiga, snygga pjucks inne på Ellos och jag tror nog att det får bli en beställning.. Dom va ju rabbatterade så då tjänar jag ju nästan på de (; Brudarna igår satt och pratade om att beställa från Nelly, det kliar i min shoppingarm också men jag tror det får bli en tur till Karlstad istället. ovan är några skor från Ellos, om Ella bara ahde lite större skor så skulle hon genaste fått bootsen från wildflower..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0