morning lovers.


Kidsen är på dagis, jag sitter med en kaffekopp och ska plocka fram skolböckerna, det är en massa litteratur som ska läsas, varav en bok på engelska. De där med att sitta och läsa rakt upp och ner har aldrig varit min grej mitt på dagen. Orkar inte koncentrera mig eller sitta still.. Men ska försöka lite här nu :)

Kom och tänka på en sak imorse, ungarna åkte till dagis vid elva igår och Markus kom hem vid 11 på kvällen, då sov dom ju naturligtvis. Sen började han 8 imorse och då sov dom fortfarande, och han kommer hem 9 ikväll. Har han tur får han se dem i en kvart då. Usch för att gå skift säger jag bara! Hade de varit jag hade jag dött av längtan, han längtar nog han med, men han är väll van eftersom han nästan jobbat hela tiden sedan dom föddes.

Ja, ni ser, jag babblar på om inget bara för att slippa plugga (;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0