nothing can bring me down a day like this..


Yes! En 45 minuters springtur resulterade i nytt rekord, 6 km. Nöjd! Visst är det en kort sträcka för en sån lång tid kanske några av er tycker men jag är nöjd i all fall och det är ju det som är viktigaste!

Åh, det är så mycket som faller på plats just nu. Skolan ringde och jag ska få komma in och jobba tre dar nu frampå. Älskar att få komma ut och hänga med ungarna. Och självklart undervisa dem (; Och vi räknar även ner dagarna, 6 dar kvar tills jag och Markus åker och spenderar ett dygn på Selma Spa! Love, love, love. Är inne i ett riktigt high mood at the moment så allt känns så lätt och så rätt..

Undrar om mitt humör har med vädret att göra? Ja, det måste de! För här är det strålande sol, plusgrader och tö! Ska hämta ungarna tidigare från dagis så vi kan vara ute och leka lite tillsammans. Ska även förbereda lite fika till oss att ha med oss ut...

Ha en bra dag alla ni andra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0