Nytt rekord igen..

Lite över 7 km vart de på löpbandet idag, jag närmare mig mitt mål som ni ser (: När jag står på löpbandet så går de att springa länge, det är huvudet som mot arbetar mig, tankar som "du har gjort tillräckligt nu" eller "får inte ta ut dig så du tröttnar på att springa" dyker upp. För vad ska målet bli sen? Och måste jag springa en mil varje gång jag har löp träning för att bli nöjd? Motivation och allt där till är inte riktigt min starkaste sida. Just idag känner jag mig sjukt trött i kroppen på ett bra vis så de känns ju riktigt bra (:

Har ni några tips för motivation eller andra tips eller kommentarer, erfarenheter, dela gärna med er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0