Recept.



Åh, om min sambo fick se den här kommentaren och mitt svar, då skulle han få världens skrattanfall (; Enligt honom är jag nog sämst i köket när det gäller matlagning. Fast i och för sig, när det kommer till bakning så tycker jag mig vara ganska okej faktiskt! Så självklart så ska jag dela med mig av lite recept. Ska även pröva ett nytt under helgen, ska göra kakor av kolakakor recpept, men jag ska hacka choklad och ha små bitar av det också i och istället för att göra längder så ska jag forma till runda kakor. Hoppas och tror det kan bli riktigt bra! Och blir det så, då blir det mitt första recept i denna blogg!


Kommentarer
syrran

Hum, du glömde nog berätta att du får hjälp i köket också ;)

2012-02-24 @ 12:14:55
URL: http://maaaliiine.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0