svartvitt.

De har varit ett fasligt liv på kidsen ett par dagar, dom har varit trötta och gnälliga. Inte velat göra något förutom att se på tv och jag har som en liten regel att man får se på tv när man kommer hem från dagis för att vila och sedan vid halv sju, sju så får dom titta igen.. Vill ju hellre att vi ska umgås, leka, baka, pyssla, gosa, bada.. Ja, ni vet. Spendera tid tillsammans!

Men dom har minst sagt bara bråkat med varandra eller inte orkat sysselsätta sig. Så nu tar vi en välbehövlig helg. Eller ja, imorrn har en snäll människa lånat ut skridskor till Abbe så vi ska ta en premiär tur på skridskor. Idag va Ida och Alva räddningen på dagen ialf, Ida kom hit så jag fick snacka ur mig lite och kidsen ville faktiskt leka lite. Sen bakade vi matbröd, badade medans far i huset styrde maten och sen mös vi i sängen och läste en bok - det är precis så jag vill ha de. Och ni kan tänka er va mitt hjärta smalt när Ella valde att krypa upp bredvid storebror för att mysa istället för att välja mammas och pappas famn.. Och när storebror i sin tur strök sin hand över hennes rygg, gofisarna mina.

Så, nu ska jag krypa till kojs. Imorrn blir de ingen träning utan jag ska bara njuta av att kunna springa runt i mjukisbrallor tills det är dags för frukost och avfärd mot Sunnemo :)

Trevlig helg på er också, antar vi hörs igen på måndag!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0