true story.


åhh, en klapp på axeln! masade mig iväg till gymmet imorse igen! fan va skönt att va igång igen. på torsdag blir de en tur också sen fredag och lördag blir det vila :) Sprang 30 min på löpbandet idag, också en klapp på axeln. Målet är att springa 5 km inom 3 veckor! Tror ni jag lyckas? Sen situps, rygglyft, rumpövningar as usual..

Huset luktar fräscht och Mackan har slängt skräp från köket så man kan ta sig fram, bara Ella vaknat ska vi ta med oss kidsen och hunden på en promenad. Dom ska få åka pulka tänkte vi, får passa på nu när de finns snö! Lovely day hörrni! Nä, nu ska jag mysa ner mig bredvid Abbe, kolla veckobladet så får ni också se honom ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0