vanligt vardagstjafs..


Kom hem från skolan förut och möttes av en riktig snygging här hemma. Markus hade tagit tag i det som vi så länge pratat om och snaggat av Albin håret. Äntligen kom den fina ansiktet fram igen. Dock lite för kort för min smak då jag gärna vill ha en liten tuppkam, men de växer så snabbt så..

Åhh, är våren påväg hos er också? I Sunne va de nästan tomt på snö av vad jag såg. Här hemma va de lite mer, men det töar hela tiden! Så förbannat härligt att kunna vara ute både en stunt på förmiddan OCH eftermiddan. Dom somna helt utslagna i soffan förut så jag passade på att rensa lite, hualigen va grejer man har till ingenting.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0