with every high there is a low.


jo, ni är ju ganska vana att möta en glad Marika när ni kommer in hit skulle jag tro. Men idag har varit en riktigt skit dag. Sanna mina ord, jag kan verkligen vara min värsta fiende ibland. När jag lider av överskotts energi, känner mig rastlös och inte riktigt vet vad då blir jag knäpp. Har hela dan velat göra något, men resten av min familj har inte haft samma ork vilket har lett till att jag blivit irriterad. Skulle ha lyssnat på Markus och tagit gympasset imorse ist..

Vi tog oss till slut en pulkatur och gick och kollade in hästarna vid mor och far sedan mös vi ner oss i badet. Jag åkte till gymmet till slut för att springa intervaller i 25 minuter men jag hade så mycket som behöve komma ur mig så jag sprang skiten ur mig själv i 40 minuter istället.. Skönt, så nu känner jag mig tillfreds inombords. Kvällen blev då också mycket bättre, Albin och jag la pussel, vilket vi inte gjort så mycket förut och det var verkligen något han va bra på och tyckte om, han la ett 9 bitars pussel helt själv.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och kolla på Wallander, ska även fortsätta på moitt shorts projekt, håller på och sätter fast nitar i ett par gamla byxor, dom är för stora så jag undrar om jag kanske kan sy in dem också?! Eller om jag hittar något bra skärp. Aja, världsproblemen kunde vara värre (;











Kommentarer
Angelica

Hoppas ni har haft en underbar helg :)



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0