you give me a rollercoaster.


Indeed.

Precis hemkommen från gym och solarium.
Härligt! Nu ska jag passa på att knåda ihop en bröd deg medan ungarna fortfarande sover och sen ska vi nog kila över till grannarna och leka. Markus är fortfarande sjuk så han ska få vila och när vi kommer hem så har jag köpt en liten överraskning som vi ska mysa med ikväll.

Imorrn ska jag iväg och hämta ett nytt projekt också, den kreativa, pysslande sidan av mig har äntligen kommit tillbaka, så detta ska bli riktigt skoj. Blir resultatet bra så lovar jag att visa de för er!

Hoppas ni också har en bra start på veckan vänner!


Kommentarer
EMELIECATRINE

Jag är JÄTTENÖJD med byxorna. Jag är en M/L och köpte M och dom sitter som en smäck runt rumpan och benen, hehe =) så absolut värda 299 kr. H&M har fått in mycket fint i den kategorin tycker jag.



Kram!

2012-02-20 @ 22:09:52
URL: http://emeliecatrine.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0