30 dagars utmaningen

Såå, är ni med mig? I 30 dagar nu så ska vi lyfta fram bra saker vi gjort varje dag. Jag glömmer lätt bort att uppskatta mig själv och ser oftast bara till mina brister eller misslyckande, ja, där jag inte är tillräckligt bra..

Men nu i 30 dagar så ska jag och ni får gärna hänga på här med kommentarer eller i er egna blogg skriva något bra. Har ni kanske tränat? Pluggat fast det suger? Eller är det något helt annat som att städat huset och tagit hand om en monster tvätt? Det kan i stort sett vara vad som helst, bara du känner dig nöjd över att du gjort det :)

För mig börjar Dag 1 imorrn och vi får väll se vad jag har att bjuda på! Har ju en tenta att sätta tänderna i i alla fall..



Kommentarer
Millah - mamma till Amilia ❤

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-01-18 @ 08:52:10
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0