Bra start..

Igår va vi till Karlstad, vi åt och kollade på Breaking Dawn. Den va riktigt bra :) Lyckad kväll med andra ord! Detta var nog första eller kanske andra ensamtiden för mig och Markus sedan Albin föddes.. Och han fyller 3 snart :P Men trivs man bäst hemma med familjen så gör man men jag har även insett att vi måste umgås vi också så man inte bara tar allt för givet :) Och idag gick jag upp vid sju och åkte iväg till gymmet, så himla gött :) Träna en timma och kom hem till nyvakna barn. Ska försöka komma iväg resten av veckan också, planering är a och o just nu för att få allt gå ihop inför tentan så tidiga pass är det som passar bäst :) Hoppas ni också haft en bra start på det nya året! Jag känner mig tusen kilo lättare efter alla beslut och att jag börjat tänka på vad jag vill. Kan va bra med en nystart såhär ibland!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0