Dag 1.


Låt oss se, skulle vilja skriva att jag körde skiten ur tentan förut, totally rocked liksom. Men det har jag svårt att tro! Men 1 rätt det vet jag att jag har :) Men nu ska jag lyfta fram något som jag är så otroligt glad över. Imorrn ska jag plugga estetik och träna. Och sen tar jag helgen, en pluggfri helg som varar ändå fram till tisdag tillsammans med mina barn och Markus, som för ovanlighetens skulle har "helga på helga". När man jobbar fem skift som han gör så är han kanske ledig 1 helg av 8.. För vet ni, en sådan helg har vi inte haft tillsammans sen i somras. Jag har inte kunnat släppat taget om skolan en enda dag sedan jag började med engelskan i somras.. Så förstår ni lyckan inom mig? Bara jag och min fina familj har inga som helst måsten denna helg och vi ska bara vara tillsammans! Jag ska träna, laga got mat och mysa så rä sjunger om det!

Såå, har ni något positivt att dela med er? Något ni gjort idag som ni känner er väldigt nöjda med?




Kommentarer
Hanna (you know who...)

I och med att bla du fått mig inse att jag måste bli mer positiv så måste jag säga att den bra saken för dagen var hmm... När jag stannade och hjälpte en gammal synskadad man som gjort sig illa. Mao Jag är hjälpsam och det gillar jag hos mig :).



F.ö vet jag också att jag fått minste en poäng på tentan, och det är ju en bedrift i sig =)



/Hanna J

2012-01-18 @ 22:33:30
URL: http://lararhannas.blogspot.com
Therese Leisby

Ah...visste inte att du bloggade! Gör jag med (periodvis) ;)



Idag firar jag att engelskan "förhoppningsvis" är slut med lite tid för mig själv. Insåg att jag inte haft en sekund till övers under hösten som inte gått till barn eller studier. Så här blev det lyxbad och så fick jag för mig att jag skulle virka en rosa prinsesstårta :)



2012-01-18 @ 22:41:55
URL: http://stariz.blogg.se/
EmmaS

Ja visst är det underbart att engelskan är över. Visserligen älskar jag språk och jag är en grammatiknazi. Men med dessa lärare så har det inte gått att njuta av att lära sig språket. De har bara handlar om att trycka ner och få oss att känna oss så usla som bara möjligt.



Men nu är det LEDIGT!! och denna dag ska jag spendera med att städa asg Är helt ensam hemma, så jag ska poppa musik på hög volym och röja tills svetten rinner.



Ha en underbar helg med hela familjen.

2012-01-19 @ 07:56:54
URL: http://mammahela.bloggsida.se/
Ida

Som du vet, 45 minuter promenad innan skolan :)

2012-01-19 @ 21:00:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0