Dag 4


ja, lite oväntat för er som kanske inte känner mig sådär jätte bra är väll att jag har en "last". Dvs, att jag har ett intag av nikotin varje dag. Inte något jag gillar med mig själv, men eftersom Markus snusar så blev det att en annan också börja?!.. Nu har han ialf slutat och jag har hakat på, nedtrappning pågår.. Så idag berömmer jag mig själv för att jag inte köpt någon ny dosa när den gamla tog slut imorse och jag hoppas jag inte kommer köpa någon ny heller.. Men fan va tufft de är!!! Det är inte "bara" känner jag. Konstant sugen på något och jag lär väll proppe i mig mängder av godis och annat dylikt.

Men vet ni, 8 tusen per år, eller 16 tusen kr tillsammans sparar jag och Markus och vi slutar! Det är ju sjukt mycket och helt klart värt att kämpa för!

Så, håll tummisarna för att jag orkar med det här nu (;



Kommentarer
Hanna J

Tummarna är hållda. Vi ses imorrn!

2012-01-24 @ 20:43:00
URL: http://lararhannas.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0