Dag 5


Effektiv! Ja, de lyfter jag på hatten idag. Varit till Ikea och hämtat mer grejer till köket och inte nog med de har jag tränat, städat, rensat, handlat mat med två barn som var högt och lågt inne på affären, lagat mat och umgåtts ;) Så det är något jag är riktigt bra på, att vara effektiv! Efter att jag avslutat engelska kursen har jag fått så mycket energi tillbaka, älskar det. Älskar att ha mitt liv tillbaka!

Och på tal om de där med att handla mat med barn, ja, jag utsatte mig nog för något dumt idag när jag åkte och handlade med två övertrött barn som till råga på de fick varsin kundvagn att köra runt med. Men va är de med folk och deras blickar och kommentarer? Jag kan va likadan ibland då jag tänker - gud va skönt att det inte är jag. Men det finns nog inge värre än att få mer uppmärksamhet!..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0